Ännu en dag i brunnsparken!

Alltså, vilket väder idag. Bäst hittills, riktigt sommarväder ju! Det gillar vi! =)

Först gick vi en snabbis på stan, Valon skulle ha nya skor men hittade inga.. Blev en solhatt till Dion bara!

Sen skulle Valon fika lite med sina friends så  jag o Dion gick bort till brunnsparken där Valons syster, en kompis till henne o barnen var.. Dom hade gjort så mysigt o tagit med engångsgrill o korv o fika o sånt. Så haft en heldag där o Dion har gått runt fritt, kan inte bli bättre! Efter ett tag kom även Valon, Valons bror och deras systers man så då blev det livat med fotbolls spelande bl a.. =)
Tur man har brunnsparken så nära, där e riktigt fint faktiskt o så stort. Skönt för barnen o springa runt o skönt för oss andra att kunna sitta o slappna av. Hoppas det fina vädret stannar kvar så vi får fler såna dagar!

Vi kom hem vid 18 tiden o då var det bara till att varva ner lite.. på med pyjamasen o sen välling o efter lite velande o gnäll så somnade min älskling gott i sängen.. Det e inte lika lätt som förr o somna han nu, han har ju fått en egen vilja! =)

Valon e hos sina föräldrar o kollar på fotboll o jag njuter av lugnet här.. Ska krypa ner här i soffan nu o kolla på lite avsnitt som jag laddade ner igår, Gossip girl & Desperate Housewives blir det!

Ha en bra kväll!

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0