Dåligt av mej!!

Jag har varit jättedålig på o ta massa kort nu senaste dagarna när min syster & Melker varit härnere o när jag fyllde år osv... Så dåligt av mej!!!! =(

Men iaf så har vi haft ett par riktigt härliga dagar!! Min födelsedag blev jättelyckad o hade riktigt kulit!!! Tack till alla min goa vänner för alla fina presenter o framförallt för det trevliga sällskapet! ;)
Jag fick bl a en helkroppsmassage av Hulta & Linn, ska bli sååå skönt o imon klockan 15.30 ska jag var på Spa'et på Brunnen för denna välbehövliga massage!!
Sen fick jag oxå en konsertbiljett till Beyoncé i Globen i maj av Cassandra, Jessica, Anita & Sarah. Så den 12/5 blir det en Sthlm resa för oss brudar (förutom Sarah) . Ska bli superkul!!! Förutom lite småångest för o vara ifrån Dion i 2 nätter.. Aaaah, blir till o börja förbereda sej mentalt redan nu! =)

Igår blev jag o Dion lite sjuka.. Feber o förkylda, inget kul alls. Man lider ju så när man ser sin lilla ögonsten må dåligt! Men han e liiite piggare idag iaf så hoppas det e över imon!

Här kommer lite blandade bilder från senaste dagarna.. Lite har jag klickat med kameran iaf!

Mina fina favoritkillar! Melker & Dion <3  Busar o oredar i Dions rum..


Dom leker så bra ihop.. Kusinkärlek! <3


Fjanten älskar mina solglasögon, blir ju så häftigt mörkt med dom på ju! =)


slita ut allt från garderoben e kul... Men inte lika kul för mamma.. ;)




Zzzzovdags! =)


Min underbara lilla ögonsten!! <3



Det var de enda bilder från sen sist.. Ska bli lite duktigare när vi piggat på oss från förkylningen o febern!

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0