Ett bra blogg tips! =)

Jag hinner inte blogga o lägga in nytagna bilder just nu för det blir en promenix ute i det härliga vädret nu... Gick en ny runda igår där man gick genim skogen o så, jättfint där så den ska vi ta idag med jag och min lille fis. Sen ska morbror Linus följa med oxå!
Men jag bloggar senare ikväll istället...

Ville bara tipsa om en sida med bloggar som jag följer. Om ni är som mej och gillar att följa vissa bloggar så kan det här vara nåt för er kanske..

www.bloggfamiljen.se

Det är en sida som Hannah Graaf startat där hon bloggar själv och hennes syster Magdalena (som jag älskar) samt en del andra. Jättebra bloggar så gå in där om ni får tid över!

Ha en härlig dag för det ska vi ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0