Fin besök! =)

Idag har vi haft finbesök från stauun! =) Johanna & Noah kom hit med 1 tåget.. Jag & Dion var o mötte dom sen blev det en runda på stan innan vi gick upp till 2:a våningen för en god lunch. Kycklingsalladen där e såå god så blev den som vanligt! =)
Sen bjöd jag in oss själva hem till Cassandra o dom på kaffe.. haha! Så vi gick upp dit o var där några timmar. Var roligt för barnen för dom kunde busa runt där på golvet! Herregud vilka vilda ungar man har, haha. Lille Noah som "bara" e 6 månader låg där så sällt o fint på filten o tittade medans Dion & Vanessa röjde loss! =) Inte en lugn stund där inte..

Efter vi varit hos Cassandra o dom så mötte vi upp Sarah, sen blev det en glass på stan. Allt stängde precis då för klockan var redan 6 men var riktigt mumsigt med första vårglassen!

Följde Johanna & Noah bort till tåget och sa hejdå.. Sen inom Willys för o handla lite o nu ligger jag här i soffan helt sluuut! Full rulle idag, men har varit så mysigt så! Dion var sååå trött när han fick kvällsgröten o slocknade som en stock i mina armar sen.

Imon blir det nog en långrunda ute, var några dagar sen sist.. Så hoppas bara på fint väder! Sen fika med Sarah & Ida som är höggravid, ska bli kul o se hennes kula igen!

På lördag blir det påskmiddag hos mamma o dom.. Ska gå upp dit rätt tidigt tror jag så vi kan mysa på deras tomt! Man saknar ju sånt när man bor i lägenhet.. =(

Ha en härlig påskhelg för det ska vi ha!!

Hittade en gammal bild på Vanessa & Dion när dom var små & LUGNA! Det var tider det, haha! Tiden går för fort alltså..


Tata

Kommentarer
Postat av: cassandra

åhhh min prinsessa o din prins <3

Såna sötingar!!!

2009-04-10 @ 00:02:27
Postat av: helena

hihi ! Gud så små dom är ! Idag ska jag oxå gosa-bebis, ska snart till emmy och roxi på lunch och hoppas på och va lite ute i deras trädgård oxå...Håller med dig, man saknar VERKLIGEN det (och nättraby) när det börjar bli varmt ! Ha en fin Påsk och hoppas vi kan ses snart ! kramar

2009-04-10 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0