Härliga torsdag!!!

Aaaaah, vilket väder. Jag blir såå glad o bara mår så bra av detta vädret! Det e såhär det ska vara året om tycker jag! =)

Vi har varit ute o cyklat idag.. Dion satt där bak o sjöng o hojtade åt allt o alla. Haha han e så go min lille fis!
När vi kom hem så var han så trött så gick knappt o få han att sova, när han blir för övertrött så har han svårt att komma till ro o han bara grät. Tycker så synd om han när han blir sån. Men gick till slut, man har ju sina knep! ;) O nu har han sovit jättelänge.. Jag sitter här o äter grillchips med tzatsiki-dipp, mmm riktigt gott. Orkar inte laga mat i dag heller så ska beställa nåt sen.. Jag har lagt ner planerna för beach -09 som ni märker, haha!

Sitter och drömmer om framtiden och funderar på alla mina planer.. Kommer kanske ta sin tid att nå dit man vill men det SKA gå iaf. Sakta men säkert är bättre än inget! ;) Har Cryin' - Aerosmith på repeat medans jag skriver.. Älskar verkligen den låten!!! O den ska spelas på hög volym, mycket viktigt, haha!  

När Dion vaknar så blir det käk för hans del sen ska vi ut en liten runda till. Man måste passa på medans det e så härligt ute. Kan ju inte låta min lille kille sitta inne i detta vädret! Sen blir det då till att ta med nån mat hem.. jag e sjukt sugen på kebab från Ronnebykebaben, klart godast där!!!

Tråkigt o händelselöst blogginlägg, men bättre än inget kanske? =)

Nu vaknar mitt ALLT!!!!

Ha en härlig dag!!  Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0