Hej hopp! =)

2 dagar sen sist och inte mycket har hänt i vårt "spännande"  liv.. =) Men måste ju självklart uppdatera lite här ändå..... 
Igår var det "löning" o det uppskattas ju alltid.. =) Vi gick ner på stan alla 3, skulle handla lite grejer som jag lagt undnan till Dion och sen äta frukost ute. Blev en fleecejacka, mössa och solglasögon till min lille fis. Den där jackan var perfekt, har letat efter en sån ett tag så mycket nöjd med det där köpet.. Och Dion med tror jag! =)
Valon träffade på sin bror o massa kompisar som satt o fikade på stan o jag träffade på Sarah o Sandra vid bordet lite längre bort så vi slog oss ner vid varsitt bord där o umgicks med dom ett tag.. Tiden bara gick o hade fortfarande inte käkat frukost.. Så på hemvägen blev det en pizza för Valon och en hamburgare för mej, haha vi e nog dom nyttigaste på jorden NOT! Jaja, gott var det iaf! Efter maten så la jag Dion som somnade på 2 sekunder, helt slut var han. Då gick jag ut på stan igen, lättare att titta när man inte har sin lillkile med isg ju.. =) Mötte upp Sarah igen o blev nästan 2 timmar på stan. Konstigt att man ens kan gå 2 timmar i denna lilla staden..=) Men en väska och ett skärp köpte jag till mej själv iaf. Får hålla hårt i slantarna nu till Stockholmsresan!
Tillbaks hem o hämtade min busunge, han hade sovit i hela 2 timmar o hade precis ätit o nybyten blöja så det var ju bara att klä på han igen o gå ut.. Var ju fortfarande så varmt ute så vf sitta inne?
Vi bestämde träff med Cassandra.. Blev en kaffe med henne på Jekylls uteservering. Myspys!
Sen blev klockan iaf 19 o det var ju sovdags o välling för Dions del. Så inom Film & fabel först för o hyra en film o sen hem.. 
Kom ju på hemma att jag glömt det viktigaste, GODISET!!! Hahah.... Så Valon sprang ner.. Och kommer tillbaks med dom största godispåsarna jag sett. Usch, jag mådde sååå illa sen.. O ändå blev det massa över! Lär väl trycka i sej dets sista ikväll även att man inte ens e sugen..

Idag e det lördag då ju....
 ..o det är helt sjukt vilket härligt väder det är!!!! Klockan är inte så jättemycket och det är redan så varmt ute, underbart!!

Dions fastrar o kusiner och nån vän till dom med barn har bjudit med oss ner till brunnsparken för lite fika och mys. Tyckte det lät skönt och perfekt i detta vädret så blir nog att vi beger oss dit om en stund! Dion får leka av sej där på härliga gräset o lilla jag får sola, haha kan inte bli bättre! ;)

Sen ska vi upp till mamma o dom för o grilla. Alltid lika trevligt däruppe och grillat tackar man ju inte direkt nej till! =)



Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0