Helluuu torsdag!

Vilken superhärlig torsdag!!! Dion vaknade vid 7 o när han o jag kom ut i köket o kollar ut så e det redan då blå himmel o sol, helt underbart. Me like!
Nu har han precis somnat om igen efter nästan 3 timmars bus o nerstökning av hela lägenheten.. Om man skulle få en slant för varje gång man måste städa nu så.. Ja, jag hade varit rätt rik kan jag tala om! =)

Igår var vi bara ute o gick på förmiddagen o sen gick vi hem o åt o Dion sov middag och efter det så gick vi upp till familjen Nilsson-Radovanovic: Alek, Cassandra & Vanessa. Barnen röjde runt som vanligt o jag o Cassandra kunde t om ta en stund själva på balkongen o njuta av solen o lite kaffe medans lekpappan Alek underhöll kidsen! =)

Idag blir det självklart o gå ut igen, sitta inne i detta vädret borde vara olagligt! =) Sen måste vi ta en storstädning här hemma egentligen men det får man se hur det blir med det.. Antingen ikväll eller vänta tills det blir dåligt väder. =D

Här kommer lite bilder på Vanessa & Dion från igår iaf:










Sen får jag väl lägga upp några från i tisdags med för det orkade jag ju aldrig sist...

Fjanten!


Världens sötaste rumpa!! =)


Killen med dom goaste grimaserna! =)

 
"Bobby Police!"




Nu ska jag se om jag hinner kolla en film som jag bränt ner innan Dodis vaknar.. Här får man passa på vettu! =)

Ha en bra torsdag!!

Tata

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vilken liten sötnos ni har, en riktig solstråle! Vilka fina tänder han har fått =))



Ha en skön helg och njut av det fina vädret!



Kram Kram





2009-04-17 @ 09:20:02
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0