Jag antar utmaningen! =)

Jag blev utmanad av Sara så nu antar jag utmaningen! =)

Regler:

* Gå till fotomappen på din dator
* Gå till den 6:e mappen
* Välj det 6:e fotot
* Publicera fotot på din blogg tillsammans med en beskrivning av den
* Bjud in 6 st vänner att delta i utmaningen 
* Länka till dem i din blogg

(Jag har inte gett ut min nya bloggadress till så många än så kan inte utmana så många)

Jag utmanar:

Cassandra
Anne
Helena
Sarah



Denna bilden är från julen -08.
Bilden är tagen hemma hos mamma & Thomas i deras soffa..  På bilden är Johan (min systers pojkvän), Min fina storasyster & min underbara systerson Melker (som jag även är stolt gudmor till)
Dom ser ut o vara väldigt upptagna och inne i det här att öppna julklappar.. =)


Mer spännande än såhär var det inte! =) 

Tata på er


Kommentarer
Postat av: Helena

saras bebis är här ! Wilhelm föddes idag 11.59. 3155 g och 49 cm lång och sååå söt ! Han är verkligen en riktig hjälte i stålmannen pyjamasen han har på bilden som skickats fr Gotland :)

2009-04-02 @ 23:00:18
Postat av: sara

hejsan har skrivit till dig på facebook och var borta en runda igår men du var inte hemma.skulle bara kolla så du mår bra mm.men hör av dig kram sara

2009-04-07 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0