Längsta helgen någonsin!

Ja, det känns verkligen som det har varit den längsta helgen någonsin.. Har haft det jättehärligt och helt sjukt bra väder så klagar absolut inte. Men ska samtidigt bli rätt skönt att affärer o allt har öppet som vanligt imon. Jag ska tillarbetsförmedlingen och ordna lite, tiden går ju så snabbt så snart e min mammaledighet slut! Usch, känns jättejobbigt att inte få vara med min lille fis 24 timmar om.. Men sen känns det oxå kul att börja jobba och få igång ett riktigt "vardagsliv" igen.. Som nu även kommer handla om dagis mm.. Späännande! =)

Valon & Dion gick precis upp till Valons föräldrar.. Jag har precis duschat o sitter nu här med en ansiktsmask, såå skönt. Min bror kommer om en liten stund o då ska vi ut & gå. Blir ekenäsrundan för nu var det faktiskt ett tag sen sist! =)

Lägger bara in lite bilder från påskfirandet hemma hos mamma o dom. Blev inte så många för var full rulle där så glömde o ta, men här e lite iaf!

Mami busar med sitt barnbarn! =)


Mätta efter all mat...


Ännu fler mätta folk i soffan..


Min fis med sin pappa!


Busungen ska snart sova.. O det gick ju sådär bra kan jag ju tala om! =)



O så avslutar jag med en bild som jag hann ta innan dom gick för en stund sen.. Happyface!! <3


Ha en härlig dag i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0