Livsnjutare! ;)

Ja, det e man nu alltså.. Detta e bästa tiden att vara mammaledig måste jag säga. Förra sommaren då oxå.. Sol, värme och får tillbringa hela dagarna med sin lille älskling. Kan absolut inte bli bättre!

Dagen har vi tillbringat med att först gå o äta lunch hos Håkan (bar & matsalar heter det nog nuförtiden tror jag?) Fy faaan vad gott det var, blev proppmätt så trodde jag skulle spy när jag reste mej! Efteråt blev det en runda på stan, stannade till hos Roy för Valon var glassusgen o jag tog en kaffe.
Sen gick vi bort till lilla parken för Dion somnade så vi la oss där i gräset o njöt av solen medans han sov.

När han vaknade gick vi hemåt, var matdags.. Inget kul o vara inne ju så bestämde oss för en cykeltur efter Dion ätit.
Cyklade ekenäsrundan, stannade vid badplatsen en stund.. fortfarande såå varmt o skönt.

Inom Willys på hemvägen, handlade lite gott till kvällen. Skulle egentligen grillat idag som man "ska" göra på valborg, haha.. Men var så sjukt trötta efter dagen så har gjort varma mackor här istället. Mycket smaskigt! Till efterätt blir det sånt där onyttigt som vanligt... E ju faktiskt valborg! ;) Hittar alltid en anledning.. haha.

Jag lär väl somna sjukt tidigt ikväll men kanske ska orka med en film iaf!

Bjuder på lite bilder från dagen.. alltid roligare med bilder ju! =)

Smakar pappas glass..




Nyvaken från powernapen i parken..


Gos med mamma..


En Sofia i parken.. =)


Ekenäs!







 
Spänd som en pinne när man ska gå! =)


Känna på vattnet var kul!


Vet inte vad jag gör på denna bilden,haha. Men Dion gör ju bilden iaf, som vanligt! ;)



Ska det bli fint väder imon med?? Får man hoppas iaf.. då blir det nog en picknick-dag i brunnsparken igen!

Ha en härlig valborgs kväll nu!!

Puss från oss! =)


<3

Kommentarer
Postat av: johanna o noah

åh! så mysiga bilder o härligt när verkar ha detom dagarna! =)

klart vi får ta en fika på militärhemmet! billigt me ju,hihi.

2009-05-02 @ 16:05:12
Postat av: Helena

jisses, han går lixom !!!!!!!Han är ju inte ens 1 år !Här går det undan ! jättefina bilder! kram på er

2009-05-02 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0