Lördag!

Idag blev det först då brunnsparken med Dions farmor, fastrar, kusiner och massa vänner till dom. Vi var ett stort gäng och det var mysigt o sitta där i solen...
Glömde självklart kameran så inga bilder därifrån!

Sen gick vi hem o hämtade upp Valon o gick vidare till mamma o dom för grillning. Och som alltid när man går därifrån så e man så mätt så man kan knappt kan röra sej. O jag som inte tål friterat för min mage svullnar upp så jag ser höggravid ut, jag kunde inte motstå dom hem friterade pommesen så nu ligger jag här o magen e stor som en boll o gör sååå ont! =/

Har precis kollat en film som vi hyrde innan.. haha så rolig. Lite sådär dålig, sjuk humor som jag självklart tycker e superkul! =)

Kameran var med hos mamma o dom iaf så här kommer lite bilder:

Tuffaste killen i stan! =)


Inte länge till denna killen går helt själv nu.. blev några steg till idag o står helt själv nu! Såå go, mammas fis!


Blivande fotbolls-spelare såklart! =)                                Grillmästaren Thomas!
                                                       

                                                      Mina  fina kusiner!                    
                                                        

  "Stekar'n" min styv-brorsa Philip!     
          
 
Mamma & kusin Anton!
    

gå runt med mormor e kul!
       





Oscar, styvbror 2 & Thomas.. mätta o orörliga i soffan!


Man blir törstig av att busa runt hos mormor!


Trötter.. dags o åka hem!



Nu blir det snart sängen för imon ska vi ut i solen o njuta igen!

Tata

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vilken cooling han är er lilla Dion! En riktig sötnos! Kul att han tar så många steg själv, dröjer nog inte länge tills han kan gå själv! Ge honom en stor kram från oss!



Han en fortsatt mysig söndag!

Stor kram

2009-04-26 @ 17:25:43
URL: http://saranb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att du också bloggar :-)

Å vad söt han är din lille Dion! Hoppas ni mår bra!

KRAM

2009-04-26 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0