Min lilla duva! =)

Dion har hittat ett nytt ljud som han gör hela tiden nu.. haha han låter så rolig, kan inte låta bli o skratta. Min lilla duva! =)

Min sjukdom har hunnit ikapp mej idag igen, mått väldigt bra nu sista tiden sen jag började med medicinen igen men idag vaknade jag upp och hade så ont så jag bara ville gråta! E så jobbigt! =(
Men, men bara o tänka postivit.. Finns dom som har det värre!

I förmiddags kom mamma upp med en present till Dion för att han börjat gå.. hihi! Ett par häftiga gympisar. Men dom var tyvärr för stora o eftersom det e så varmt ute nu o varmare lär det bli snart så kom vi fram till att vi skulle byta dom till ett par sandaler istället. Så vi klädde på oss allihopa o trippade bort till skoaffären i gallerian. Där hittade vi ett par fina sandaler, enkla o i bra färg som passar till det mesta! Han blev så glad för dom o skulle visa dom hela tiden, haha gounge!

Sen gick vi hem o hämtade cykeln för vi skulle till brunnsparken o jag har ju så ont så kunde knappt gå. Men ut skulle jag iaf, hade klättrat på väggarna om ja varit tvungen o sitta här hemma. Men det gick ju superbra, jag cyklade brevid o Dion tyckte det var jättespännade o titta på reflexerna i hjulet när dom snurrade runt.. Barn roar sig lätt! =)

Blev lite fika i brunnsparken, Dion sov mestadels av tiden. Sen gick vi upp en runda till Veras Hus, jag hittade en jacka där förra veckan som hade varit så fin på Dion. Och den fanns kvar!! =)
Gick genom brunns-skogen hem, fint o gå där även att jag e lite trött på den rundan nu! Väl hemma så var klockan nästan 17!! Mat för Dions del först sen har vi tillbringat kvällen i sovrummet o busat o fjantat, Dion skrattade så han knappt fick luft o blev såå speedad till slut. Haha han e galen min fis!

Nu sover han gott o jag ligger här o äter godis, som vanligt typ.. =) Börjar må rätt illa nu.. inget ovanligt det heller! =)

Ska ladda ner Desperate Housewives nu för e fotboll på tv o jag var snäll o lät Valon titta på det istället. Men kryper i kroppen nu av Desperate Housewives abstinens!! =)

Bilder från idag:

Glad för nya sandalerna!


I Brunnsparken..


I brunnsparken..


Mys & bus i sängen..












Det var kul när stora mamsen hoppade ner i spjälsängen! =)




Denna underbara lilla kille förgyller mitt liv så. Älskar dig så mycket Dion!


Ha en bra kväll! Tata

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! ni e så söta! <3

jätte fina bilder o så mysig dag ni haft =)



hoppas du känner dig bättre!



kramis

2009-04-28 @ 22:22:14
Postat av: Sara & Wilmer

Jättefina bilder Sofia!



Hoppas du snart mår bättre i kroppen igen! Vi tänker på dig och skickar en massa kramar från Visby!

2009-04-29 @ 09:56:48
URL: http://saranb.blogg.se/
Postat av: Helena

fan sofia...VAD gör DU i Dions säng ? hahaha, varför e jag inte förvånad ! Säger som sara: KRYA PÅ DEJ! Jag lider med dig. Jag har iof inte som du men superont i axlar och nacke...och det påverkar ens humör mer än man kan tro! kramar

2009-04-29 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0