Sjukhuset & Nättraby!


Imrose hade vi tid inne på sjukhuset för Dion. Men allt gick bra o såg bra ut, så det känns skönt o ha det avklarat!
Efteråt blev det en sen "frukost" på Mcdonalds, såklart ett måste när man e i dom krokarna! =)

Sen blev det Nättraby.. Gick först en runda, tog åslätten, Orekulle och Tallan.. Sååå härligt och jag längtar "hem" mer än nånsin efter idag! Måste hitta ett hus eller nåt i Nättraby snart. Valon blev riktigt såld på Nättraby idag när vi gick den rundan, e ju så fint där längs vattnet.
Efter promenixen så körde vi vidare ut till "landet", där lilla jag e uppväxt.. Farmor o farfra bor hos min faster o dom nu medans dom bygger om hemma hos dom. Så blev först fika där sen gick vi in till nästa hus (där min kusin bor) och fikade där oxå. Perfekt dag för Sofia med andra ord, först Mcdonalds sen 2 fikor med massa gott! ;)
Dion busade runt som en galning som vanligt. Och Lilli, hans syssling som är 6 månader bara satt o glodde på han. Vilken tjockis hon e, helt underbar, så söt e hon denna lilla solstråle!!

Haft en jättemysig dag o alltid lika kul o träffa släkten!! Min faster sa innan vi gick att: " Ni skulle ju verkligen haft ett hus här ute!" Och ja, jag kan inte mer än instämma. Man kan nog inte ha växt upp på ett mysigare o bättre ställe än därute där vi växt upp. .Havet, skogen, allt man vill ha! Precis så som jag vill att Dion ska få ha det! O sen att min ena kusin med barn och mina 2 fastrar o män bor därute gör ju saken ännu bättre. Släkten är bäst! =)
Ja, det blir lite nostalgiskt idag.. haha!

Nu sover Dion och sen ska vi upp till min brors nya lägenhet och hjälpa han att måla. Eller Valon ska göra det och jag & Dion ska bara upp o titta en stund.. =)

Glömde kameran hemma idag, typiskt! Så blir inga bilder.. =(

Men ha en najs kväll för det ska vi ha!

tata

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vad mysigt ni verkar haft det idag! Jag är beredd att hålla med dig, Nättraby är så fint och mysigt och som du säger, det finns allt man behöver och vill att ens barn ska få växa upp med!



Det hade varit supermysigt med en fika när vi kommer hem, det kan vi väl försöka få in i schemat!



Stor kram från Visby

2009-04-22 @ 17:28:10
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0