Vikken dag!! =)


Har ju varit redigt sommarväder idag ju, lovely!!!!
 Jag & Dion har varit borta hos Jessica & Ellen, Cassandra var oxå där såklart! =) Vanessa har varit med sin mormor idag så hon fattades däremot.. =)
Så jäkla skönt det har varit! Suttit o myst i solen o pratat om vår kommande Stockholmsresa, inte länge kvar nu ju.. Wohooo, ska bli så kul!!

Vi kom hem för en liten stund sen o Dion hann bara äta sen skulle Valon upp till sina föräldrar en runda o då måste han ju bara ta med fisen för annars blir dom ju ledsna däruppe! =) Så nu sitter jag här helt utslagen i soffan... Ska bort till Jessica sen igen. Hennes "man" e iväg tills imon o Cassandra & Vanessa ska sova där så ikväll blir det lite tjejkväll, myspys!
Jag ska se om jag orkar mej bort o köpa en hårfärg o färga mitt hår innan.. Ser för taskig ut i huvet så need it really bad! =)

Tog ju självklart lite kort innan men måste hänt nåt för vissa kort går inte o ta fram.. =( Men här kommer några iaf!

Dion & Ellen gungar o vi mammor njuter av solen... =)


Sötnosar!




Jessica, Calle & Ellen har ett sånt mysigt hus med en mysig liten tomt. Att man blir sugen när man e där eller!!!

Ha det gott!!

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0