Heeej! =)

Jag fick ju en liten pik här av nån "anonym", hahaha veeem kan det vara? =P Jag har iaf varit sämst på att blogga...
Jag veeet, och skulle vilja skriva att det ska bli ändring på det nu men då skulle jag ljuga! För på onsdag åker jag & Dion till Öland och ska stanna där 1 vecka eller tror t om det blir mer än så om vädret e bra! Ska bli sååå skönt och längtar så! Men när vi kommit hem därifrån, DÅ ska jag vara duktig o börja blogga igen! =)

Anledningen till att jag avrit dålig sista tiden e att vi bott i mammas o deras hus nu lite mer än 1 vecka och det har varit full rulle hela tiden typ.. Inte haft tid helt enkelt o sätta mej ner o skriva massa. Har njutit av att ha en tomt, att kunna öppna upp o bara vara utanför o leka. Dion älskar det! Varit på Kilibom i Sölvesborg (typ som östersjö fast mycket mindre). Vi åkte dit med min moster o mina kusiner, sen bor min mormor i S-borg med ju så var hemma hos dom med! Hade jättemysigt!
Haft folk på besök häruppe i huset så blivit en del fikor.. alltid trevligt! Varit i Nättraby lite o umgåtts med pappa o dom, varit i Nättraby en gång till o hälsat på farmor & farfar.. Sen nu i helgen var det ju Tosia och vilken mysig helg vi haft. Varit ute varje dag o gått rund, ätit gott o för mycket mat och onyttiga grejer. Men e ju end el av grejen iof! ;) Dion har åkt massa karuseller och han bara älskade det! Köpte keps, t-shirt och en leksakshund som skäller och hoppar.. haha han älskar den och skäller tillbax på den!

Hittar inte laddaren till kameran så har inte kunnat ta några bilder senaste tiden! =( Men Valons syster har tagit en del under tosia iaf så ska ta några bilder från henne sen.

Det var allt jag kommer ihåg sen sist...

Nu ska jag fortsätta att atäda huste och packa.. Har så mycket grejer med oss hit. Och vi ska flytta hem till lägenheten imon igen innan vi åker till Öland, så är en del o fixa med..

Hittade lite gamla bilder på mammas o deras data här, bjuder på dom för alltid roligare med nån bild! ;)

Dion 6 månader!


Dion med sin moster, oxå i julas..


Kusinerna! Melker 9 mån & Dion 6 mån!


Från i julas, här ska det spelas julklappsspelet!


Dion med sin mormor på julafton!


Min kära syster & Johan!



haha gud vad mycket roliga, gamla bilder det var i denna datan här... Så kul o titta tillbaka, men usch hur man ser ut oxå!

Får kanske lägga in lite gamla "godingar" ikväll eller imon om jag hinner...

Back to the laundry and cleaning! =(

Tata


Kommentarer
Postat av: globertrottarna =P

wiii, ska me blogga nar jag kommer hem, min dator e knapp nar vi inte e hemma, hihi. men kommer hem nu snaaaart. ska ni gora i helgen? kraaamis

2009-07-21 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0