Jag & min bebis!

Jag älskar morgnarna, inte att gå upp tidigt för det kommer jag nog aldrig lära mej tycka om men att vakna upp av Dions röst som oftast sitter upp o pratar för fullt i sängen.. Man kommer in i rummet o möts av ett leénde och att hans finger alltid pekar på nåt o så säger han: Titta! Haha så go e han, ska alltid visa nåt! Sen när vi ätit fruksot så sätter vi alltid på mtv, Dions favorit kanal, sen gosar vi ner oss i soffan o ligger där o diggar o myser. Min fis älskar ju o dansa o kan inte sitta still när han hör musik så efter en stunds gos i soffan så reser han sej alltid upp o dansar för mej! Dessa morgnar e så härliga, mys, skratt & bara jag & min bebis! <3

Har precis haft ännu en sån morgon nu, men nu ville snutten leka istället.. så nu sitter han här nedanför mig och brummar med en bil och sprider ut en kortlek över hela golvet samtidigt! =)

Idag är det tråkväder IGEN! E så trött på Sverige, vill bara packa ihop våra saker och fly landet.. Till palmer, värme, härliga människor och världens bästa ställe på jorden... LA! Har en såndär saknar USA-dag idag, var evigheter sen jag var där nu.. tiden går för snabbt och jag trodde aldrig att det skulle ta sån tid innan jag åkte tillbax! Men är ju det där med ekonomin, inte så lätt när man varit långtidssjukskriven och sen direkt mammaledig på det! Men hoppas på min utbildning nu som jag tjatat om innan och sen blir det ju förhoppningsvis ett jobb direkt efter den och DÅ ska det minsann bokas flygbiljetter till Los Angeles! 
Ja, man måste ju sätta upp sina mål.. då känns vägen dit lite roligare! ;)

Nähe, nu ska det packas o fixas lite inför vår ölandstripp imon.. Jag & min bebis! <3

Ha det gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0