Just nu...

... är jag bara sååå trött i huvet och kroppen. Känner mej bara allmänt utmattad både psykist o fysiskt! =( Hoppas det vänder snart!

Har ju sagt upp vår lägenhet o nu varit o kollat på en annan. Vill verkligen ha den men var en annan som var före oss så tackar han nej så får vi den! Hoppas, hoppas!
Vill oxå veta om jag kommer in på utbildningen till hösten, så jobbigt att gå runt och vänta och inte veta vad som händer efter föräldrarledigheten.

Hänt massa andra tråkigheter som jag bara hoppas kan lösa sig till det bästa! Det tar på ens krafter att gå runt och oroa sig för saker!

Deppigt och tråkigt inlägg idag.. Men så blir det ibland!

Min lille kille förgyller ju min dag som vanligt iaf, han blir busigare och goare för var dag som går! Underbara Dion! <3

I veckan blir det lite shopping i Kallekrona sen åker jag & Dion tillbax till Öland några dagar.. Ska bli så härligt, älskar Öland på sommaren och skulle lugnt kunna bo där!

Så rastlös idag, vill hitta på nåt men finns inte mycket att göra en söndag.. sen e jag ju som sagt helt slut oxå så orkar samtidigt inte! Får kanske bli o hoppa in i bilen o bara åka nånstans iaf.. Alltid kul! =)

Hittade en härlig bild från Öland här på mammas o deras data.. Förr förra sommaren! Husvagnslivet e gott! =)


Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0