10 juni!

Idag är ingen vanlig dag för det är Vanessas födelsedag.. hurra, hurra, huuurraaa!! =)
Grattis Vanessa på 1-årsdagen, presenter kommer på kalaset på lördag!

Idag har jag knappt suttit 1 minut känns det som.. Vi åkte till babyproffsen i Vedeby i förmiddags, köpte en ny vagn till Dion. En lite smidigare sittvagn nu till sommaren.. Jättefin e den, hoppas bara den e lika bra som fin nu!
Sen blev det McDonalds som alltid.. hehe.. smakade lika gott som vanligt! Hade velat ha en glass efteråt med men var sjukt mycket folk där, kö nästan utanför dörren. Så fick hoppa det, men tänker fortfarande på den där glassen, haha. Den e ju sååå god, choklad sundaen!

När vi kom tillbaka till Ronneby så sprang jag ner på stan på jakt efter studenpresent till min styvbror Filip som tar studenten imon & en födelsedagspresent till lilla Nessa.. Har haft lite beslutsångest där, så roligt att köpa till en liten tjej för en gång skull så man hittar ju hur mycket som helst! Men blev nog bra till slut, så hoppas hon oxå tycker om det! =)

har tömt kameran på lite bilder så lägger in dom nu istället... så ser man vad vi gjort sen sist!

Vi var ju på McD förra veckan oxå märkte jag nu.. Med familjen Radovanovic-Nilsson, som e lika mycke McD-älskare som oss, haha!
Vanessa & Dion på McD...




på väg hem från vedeby förra veckan..



Pappa & Gunilla har köpte ett "sommarställe" i Nättraby (Allatorp), där var vi i fredags.. Och Dion fick ett par jättetuffa Nike skor av sin morfar, Gunilla & morbröder.. Han  bara ta några bilder innan kamera-h*lvetet la av igen! (MÅSTE köpa ny kamera alltså!!)

Dion i sina nya skor..


Min kära pappa & Dion! <3


Bus med morbror William..


Finingar!! <3


Gos innan sängdags i måndags...


"Titta!" Dion tycker att jag ska titta på hans spääännande fot.. hihi sötnos!


Älskar att gosa med sin snuttefilt..


Leklandet igår med Cassandra, Jesicca & flickorna!


En stolt kille i brandbilen.. Kanske ska bli brandman som sin gammelmorfar & gammelmorbror? =)




Supertrött i bilen på väg hem....


Igår var vi & kollade på alla studenter innan balen.. Men kameran la självklart av precis när jag skulle ta kort så blev inget där. Men Filip var så stilig så och var jättemånga fina klänningar och håruppsättningar. Kul att kolla på!

Imon ska vi ner här på torget o kolla när studenterna går ut sen hem på studentpartaj.. Ska bli kul!

På fredag kommer min syster & Melker, whiiiiie.. Längtar så!!!!!!
På lördag e det kalas för Vanessa.

Full rulle nu närmsta dagarna!!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0