aj, ajj, aaajj!!


Måste få klaga va mej lite.. jag har sååå sjukt ont i munnen alltså!! Nu har det satt sej i halsen och örat mest istället, kan knappt svälja, knappt prata och alltså heller inte äta! Känns som jag har halsfluss.. Är så hungrig så jag mår illa! Ätit massa piggelin glassar idag för det e så skönt för halsen. Även fått i mej lite youghurt men t om det gjorde ont! =( Inget kul alls detta kan jag tala om! Var hos tandläkaren imorse, han stack en sprúta rakt in i tandköttet o sköljde med koksalt för o rengöra där det blivit inflammerat. Sprutan skulle vara obehaglig o göra lite ont sa han men jag tyckte mest det var skönt.. haha såklart! Har en förkärlek för o vara hos tandläkaren och har haft så länge jag kan minnas. Konstigt men bra för jag går med glada o förväntansfulla steg mot min tandläkartid medans många andra svettas och e bleka av skräck i väntrummet!
Fick iaf pencillin o ska käka det i 1 vecka nu.. hoppas de börjar verka snabbt för annars svälter jag ihjäl! Ni som känner mej förstår nog hur jobbigt detta e för en matglad person som jag! Kurrar i kistan.. :S

Annars får jag inte klaga mer idag för vilket väder det varit!!! Woohooo, sommar!! Gick upp till mamma o dom efter tandläkaren. Valon blåste upp hela Dions pool själv för pumpen var sönder.. Bra jobbat! Sen plaskade jag & Dion där i, jättehärligt! Legat i varsin brassestol o njutit medans Dion sov gott i skuggan.. Sen stannade vi på middag (eller jag åt piggelin medans resten åt mammas goda spaghetti & köttfärsås)

Haft en jätteskön dag! Hoppas vädret blir lika bra imon, då blir det nog brunnsparken eller brunnsbadet kanske.. Har ingen bil nu, typiskt när vädret e så fint. Annars hade det blivit stranden såklart! Men, men man får göra de bästa av situationen och jag tycker det e supermysigt i brunnsparken så det duger bra!

Nu ska jag nog gå o krypa ner.. Orkar inte vara vaken o känna smärtan, hoppas på att jag ska vakna upp om allt bara ska vara borta. Haha önsketänkande va!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0