Grrr!

 Vår laddare till datan har gått sönder.. så får inte igång datan, batteriet e helt dött! Grrr, så drygt! =(

E hos mamma o dom nu, ska skrva ett personligt brev här på deras data nu.. ska skickas imon till utbildningen som jag ska söka. Sen ska vi åka o se om vi kan hitta en laddare till datan, inte alltför dyrt hoppas jag..

BTW så fick jag ett trevligt samtal från ett jobb som jag sökte för lite mer än 1 månad sen.. ska på intervju på tisdag 11.30, så tänk på mej då och håll tummarna! ;) Är ett helg och extra vid behov jobb till att börja med men kunde leda till mer sa dom.. perfekt att ha som extra om jag nu kommer in på utbildningen.. Sen trivs jag ju inom det oxå så längtar allt tillbax lite till att jobba inom serviceyrket!! Hoppas, hoppas!!

Återkommer när vi fixat laddare...

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vi håller tummarna! Lycka till!



Kramar från oss!

2009-06-04 @ 16:11:10
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0