Härliga Student!

Idag tog ju då Filip studenten.. jag har aldrig gjort det men ändå så får jag en såndär speciell känsla i hela kroppen, vilken härlig känsla det måste vara att få springa ut där!! Klockan 14.00 gick dom ut, sen åkte dom runt stan på sina "flak".. Filips o deras var som värsta djurparken, dom bara stod o hoppade o skakade i deras galler så det såg ut som att hela alltet skulle välta, haha galningar!
Sen gick vi upp till Filips mammas hus allihopa, där blev det presentöppning, champagne, en sååå god exotisk planka som jag kunnat äta ihjäl mej på sen efter det blev det 3 olika sorters tårta och kakor.. Riktigt smaskigt, skulle gärna ätit en sånhär meny varje dag! =)

Min lille prins har inte varit på topp så fick gå hem efter tårtan o det.. Han e lite förkyld och har fått förkylningsblåsor runt munnen, stackarn. Dreglar nåt så djuriskt oxå och dålig i magen på det.. nog en jäkla massa tänder på väg upp igen. Han som aldrig e kinkig utan alltid en riktig solstråle.. Då vet man att nåt e fel! Men nu sover han gott iaf, hoppas han e lite piggare imon för då kommer hans moster & kusse!! Wohooo!!
Men först ska vi till bvc, jag ringde ang blåsorna och Karin skulle titta på dom för säkerhetskull! Känns skönt!

Nu blir det bilder från dagen sen ska jag gå och krypa ner i sängen... Så trött nu..

Dion väntar spänt på när studenterna ska åka förbi.. =)


Hmm.. =)


Resten av det väntande gänget..


Och här kommer odjuren!! =)


En glad Carolina fick jag med oxå.. =)


Här anländer huvudpersonen till huset..


Present öppning..






Oliver, vår barnvakt för kvällen! ;) Han e så duktig, han vaktade Dion som en vakthund förra sommaren på Öland. Han gick och tittade till honom med ca 10 min mellanrum när han låg och sov i vagnen.. Utan att nån ens bett han. Haha, så go!






En hängig liten fis..




En skål för studenten!


En trött Dion utanför vår dörr... Äntligen hemma!


Nej, nu ska jag försöka sova.. får se hur det går med allt liv utanför sovrumsfönstret. Det som e negativt att bo mitt i "smeten" såhär. Alla studenter e nog på Jekyll nu, låter så iaf.. eller låter nästan som att dom e i vårt vardagsrum!
Haha vilken pensionär man e alltså! Festa på gott folk, jag får stå ut! =D

Tata

Kommentarer
Postat av: Carolina Östholm

hahaha vilken rolig bild du fick på mig och herregud va söt Dion är :D

2009-06-14 @ 22:50:00
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0