Hej hej, hemskt mycket hej! =)

Hoppas ni haft en härlig midsommar helg? Vår har varit supermysig!!

I torsdags åkte jag & Dion in till lövmarknaden efter mycket om & men..  missade tåget, hungrigt barn, en sönderstressad mamma med irriterande huvudvärk.. Men, men så kan det vara ibland o vi kom ju in till slut och hann gå runt allt o köpa det vi skulle. En ballong till fisen som han blev överlycklig för och marknadsgodis till lilla mej.. Och en sur rem, ett måste! =)
På fredagen så bar det av till N-by för o fira midsommar med pappa o dom.. hade jättemysigt o timmarna bara försvann. Vi skulle ju hinna ut till sturkö o fira lite med mamma & hela gänget där med. Så vid 18 tiden bar det av ut dit, bättre sent än aldrig. Som tur väl var så sov Dion middag väldigt sent så han orkade med heeela kvällen. Stannade på sturkö tills klockan nästan var 22. Var riktigt kul därute, jättefin camping och massa aktiviteter för alla åldrar, sånt e kul!

På lördagen, midsommardagen så åkte vi till N-by igen när vi vaknat.. Pappa & Gunilla skulle på min fasters o deras midsommarfest som dom har varje år på midsommar dagen.. Så vi skulle vara barnvakt åt mina småbröder. Hade en jättemysig kväll (trots min extrema tandvärk som gjorde mej svimfärdig typ) & vi sov ju där sen..
Åkte hem dirket efter frukosten på söndagen för vi skulle på kalas.. Min moster fyllde 38 år! haha nu blir hon väl arg när jag skriver åldern.. =P
Där bjöds det på den största taco-buffén jag sett, sååå gott! O sen jordgubbstårta efter det, mm! Kul att umgås med släkten, äta gott och sitta ute o njyta i solen. En perfekt dag!

Idag bar det av till Öland, vid halv 8 imorse kom vi iväg.. Jag skulle först på återbesök på kliniken i färjestaden där jag opererade näsan. Allt gick bra och läkaren e så snäll, jag gillar verkligen den kliniken. Så mysigt där och personalen e underbar! Där ska jag göra resten av mina "jobs"! =) Vi bestämde iaf att dom ska fixa till näsan lite till.. jag e jättenöjd men e en liten sak som jag irriterat mej på bara och hon höll med mej att det går att förbättra så det var ju bra! Behöver inte betala extra så det känns skönt!
När vi var klara så körde vi bort till mamma o dom i köpingsvik, dom åkte dit med husvagnen igår. Ska vara långliggare där i sommar så dom lämnade av husvagnen o skulle åka hem idag. Är så kul för man kan ju åka o bo i husvagnen när man vill nu, dom kommer ju vara där på helgerna och under deras semester men resten av tiden står den tom! Så får bli en tur dit snart igen!
Har varit kanonväder idag så vi har solat, badat, fikat, grillat o bara haft det helt underbart!! Dion har njutit för fullt, sprungit runt o sparkat boll (som vanligt), lekt som ett galet vattendjur i havet, busat med och charmat alla där som vanligt! Härliga unge!! <3

Jag la in lite bilder på facebook men får väl lägga in nåt här med.. inget kul annars ju! ;)

Dion med sin ballong på lövis...


Trötta men ändå glada & nöjda efter lövis...


Pappas & Gunillas nya sommarställe..


Midsommar.. Martina, Ludde, Gunilla & Valon.





Theo, Ludde, Dion & jag! jag tryckte in mej i barnens lilla tält.. trångt men mysigt! =)


Min bolltokiga son!  <3




Stora Ludde & mini Dion, gissa vem som e äldst! =)


Jag & lillebroo! <3


Barnvakter på midsommardagen...


skakar galler! =)


Snyggaste syskonen i stan! =)


Dion gosar med sin morbror innan läggdags! <3


Kalas hos moster i söndags! (halva moster, johan, syster, Melker, mormor & Gullan)


Min kusin Angelica & Dion spanar in tårtan!


Öland innan idag...












På väg hem...


Puppy eyes! Världens tröttaste kille.. <3


Sådär ja.. nu orkar jag faktisk inte lägga upp fler!

Ska gå o lägga mej.. e oxå såå trött efter dagen! Och imon ska jag till tandläkaren äääntligen. Haft så ont i min visdomstand nu och gått med denna inflammationen hela helgen, inte så bra kanske..

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Johanna o Noah

myyysigt! =)

när jag kommer hem så ska jag se till o låna en bil så vi kan komma ut till öland me er =)åh, hoppas jag kommer hem som en heeelt ny människa så ska ni få se på en rolig johanna =P hon finns fortfarande... i can feel her, haha.



älskar era fina bilder! o Dion e såååå söt! <3

kraam

2009-06-22 @ 23:46:00
URL: http://joandno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0