Just some pics..

bara bilder idag.. orkar verkligen inte blogga!

Vanessas 1-årskalas! (här med sin gudmor, Jesicca)


Dion med sin pappa..


Calle & Alek ( Jesicca & Cassandras fruar) =P


Aleks & Anitas mamma myser med Ellen..


Lite kalas-mingel.. =)


Anita på språng..


Cassandra & faster Anita hade varit såå duktiga o bakat dessa smaskiga tårtorna!


En trött & proppmätt Sofia hemma i soffan efter kalaset!


Det var ett jättetrevligt & mysigt 1-årskalas. Underbart god mat och riktigt smaskiga tårtor!

Efter alla dessa kalas, studentfirande & bara det vanliga onyttiga liv som jag lever så har jag gått upp så jag inte kan knäppa mina jeans... en liten varning att jag borde skärpa mej lite kanske? Ja, jag tror nog det... Så ska sätta igång att träna lite igen & om jag inte känner för gymmet så får det bli promenader igen. Har blvit för dålig på det sista tiden, inte bra!


Sen måste jag få ur min ilska lite härinne oxå... E så trött på sjukvården nu alltså. Nu har Dion haft blåsor runt och t om i munnen i snart 1 vecka, har ringt och åkt in flera gånger men läkarna e helt inkompetenta alltså!!! Nuföriden verkar det som man får luska ut själv vad som är fel o sen lägga fram det förslaget till läkaren för att han/hon sen ska ge den diagnosen... haha helt sjukt!!! Jag tror inte att det e nån from av munherpes längre som den sista läkaren sa.. Nu börjar jag tro att det faktiskt e svinkoppor som vi trodde först! Stackars liten, han mår ju inte bra av att gå runt med det!!

Ska ringa dom imorgon igen o då ska vi få komma in igen och då tänker jag inte åka hem utan ett svar på vad det är!!!

Min fina prins, ska skydda dej mot allt.. t om när du blir tonåring och skäms över mej så ska jag vakta dej & stackars den som kommer vara elak mot dej säger jag bara!! haha, galen mamma varning??




Jaha, nu blev det att man skrev lite iaf.. Och nu ringde Valon och beställde pizza så får väl börja mitt nyttigare liv imon antar jag.. (som jag alltid säger)

Ska in o kolla när nya säsongen av Privileged börjar.. jag har kollat den serien på nätet och blev såklart fast! Såå bra! Den började på 5:an igår.. Lite tråkigt för jag kan inte kolla på tv längre, jag har ju redan sett allt som går. Så e det när man inte kan hålla sej! =)

Ha en mysig kväll!

Tata

Kommentarer
Postat av: Sara och Wilmer

Stackars lilla Dion.... Jag håller med, helt sjukt att man ska behöva åka in och ut från sjukhuset så många gånger.... med deras löner borde de ge bättre vård!



Ge er sötnos en stor krya på dig kram från oss!

2009-06-15 @ 22:22:13
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0