R.I.P M.J!

 Måste ju börja med R.I.P till Michael Jackson!!! Helt sjukt, lite svårt att förstå att nån man "växt upp med" o alltid lyssnat på hans musik o följt hans liv.. Den stora kungen ju... Han e helt plötsligt död! Usch, vad hemskt!!

Sen har jag inte så jättemycke o skriva egentligen... Ska fixa med lite papper o ärenden idag sen ikväll blir det Nivå med brydarna. Kände att jag behövde komma hemifrån några timmar o inte bara tänka på sin son o allt runtomkring han vilket man gör 99% av sin vakna tid annars. Så vi ska åka in o sätta oss på uteserveringen o jag ska dricka COLA! Blir ingen kall öl för mej vilket jag var sugen på. Käkar ju pencillin för min inflammtion i visdomstanden. Men gör inget, för det ska bli skönt o bara få umgås med sina vänner lite!

Hoppas man hinner komma ut i solen lite idag med bara, e ju så grymt bra väder ute!!

Slänger in några bilder med så det inte blir alltför tråkigt inlägg idag!

Den här fina poolen fick Dion av sin moster, Johan & Melker i 1-årspresent!


Dodis & jag plaskar...


Mitt allt!!!! ♥


Ha en härlig dag i solen!!!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

MMmm vad god den kalla Colan var ;)

2009-06-29 @ 01:46:28
Postat av: Anonym

veeeem e sæmst på att blogga!!!??? =P



// "anonym"

2009-07-09 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0