Bad & middag!

Igår var ju vi då och badade i varmbasängen på Tarkett. Det var Dion, mamma & jag & sen följde min kära moster o kusiner med också. Jättekul att dom hängde på!! Är rätt mysigt där, lagom stor bassäng och man är helt själva!

Dion var ju som vanligt överlycklig av att få plaska runt.. Men efter lite mer än 1 timme i det varma vattnet så försvann all energi från han o han låg i min famn i vattnet o nästan somnade när jag sjöng till radion. Haha kanske nästan somnade av min "vackra" stämma! =)
Efteråt åkte vi allihopa hem till mamma o dom o så blev det mat där. Perfekt för jag var också helt slut av badet så hade inte orkat laga nåt hemma! ;)

Mamma, Dion, Moster & kusiner i badet!




En nybadad & trött kille!



Senare när vi kom hem så blev det bara en lugn hemmakväll.. Dion hade bara sovit 1 gång under dagen så han var rätt övertrött där mot slutet men det var bara o försöka hålla han vaken ett tag till.. O det gick faktiskt till 18.30, blev det gröt o sängen för natten. O sen sov han till 6 i morse.. En rätt trött mamma som gick upp då kan jag tala om! Mina ögon bara sved.. =) E ju iaf van att han brukar vakna vid 7 och den där timmen gör mycket faktiskt! Men efter 5 min uppe så var vi i full gång här båda två!

Klättrar på sin mamma & försöker ta kameran.. =)






Nu har Dion & hans pappa gått upp till hans farmor & farfar. Och jag ska passa på o städa härhemma lite, sen blir det nog en promenix!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina bilder på lilla Dion och från badet! Ni ser ut att haft hur mysigt som helst! Längtar tills jag också får bada med "lillkillen" som jag snart hoppas vill komma ut =))



Kram Kram

2009-03-16 @ 15:06:37
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0