Ett tag sen..

.. usch vad dålig jag varit på o blogga senaste dagarna. 6 dagar sen sist märkte jag nu! Ska försöka bättra mej.. :)

Men haft full rulle här o helt enkelt inte haft tid! Nu när det varit sånt vår väder här så har vi knappt varit hemma.. Dagarna har bestått av flera timmars promenader o vissa dagar har vi inte kommit hem förräns kvällen.
Underbart e det! Älskar våren!!

Jag är såå trött o helt slut i kroppen nu så orkar egentligen inte blogga nu heller men var tvungen för idag har det hänt nåt stort förstår ni.. hihih! DION HAR GÅTT 2 STEG!!!! Jaa, det e helt sjukt och så otroligt kul!!
Vi gick hemifrån i förmiddags o var ute o gick en timme sen gick vi upp till mamma för o hälsa på lite.. O däruppe verkar det alltid hända nya grejer i Dions utveckling! =) Men han stod vid mej o höll i ena handen på mitt ben o andra på soffan, sen satt mamma nån meter ifrån o sträckte ut armarna o sa kom, då bara släppte han mej o soffan o gick till henne! Hhahah, vilka glädjetjut mamma & jag gjorde samtidigt som vi bara tittade på varandra helt chockat! Jag tror inte Dion märkte själv att han släppte, han tänkte nog inte på det.. Men vilken känsla o se detta, underbart!
Jag började gå när jag var 8 månader och Valon när han var 9 månader och senaste veckorna har det hänt så mycket i Dions utveckling, han har gjort o lärt sej så mycket på så kort tid så vi har ju bara väntat på dessa första stegen!
Åh, min lille, stora kille! <3
Vad händer mer.. Jo, sen han lärde sej att resa sig så ska han ju göra det konstant. O det har slutat med lite olyckor.. Blir ju sånär man bara släpper o då faller baklänges i golvet.
Allt ska gå så snabbt hela tiden, han e verkligen inte lugna killen längre.. När han går med sin gåvagn så går han inte utan måste springa. hahah o går ju inte o säga till han att lugna ner sig heller. vad vet han liksom! =) Men, men bara o låta han va.. slår man sej så gör man ju..

Jag lägger in bilder som jag tagit de senaste dagarna imorgon.. Orkar inte nu!

Nu blir det sängen för mej.. Är såå trött. Min kropp har nog inte vant sej än av alla dessa långa promeander. Guud, såhär mycket har jag inte rört mej sen innan jag blev gravid! =) Men det går framåt i mitt nya, lite nyttigare liv iaf.. 2,5 kg på typ 2 veckor, det e ju inte illa! O då bara av att dra ner på godiset och varit ute gått MINST 1 timme varje dag! Jag e nöjd! Men lite till ska jag bli av med.. ;)

Godnatt, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen!

Vilka härliga framsteg.. måste vara en underbar känsla att se sitt lilla barn ta de första stegen! Du får nästan ta fram mobilen och filma det =))



Vad duktig du är som rör dig så mycket och har lagt av med godiset! Som du säger, det ge ju resultat på sikt! Härligt!



Stor kram

2009-03-24 @ 08:10:17
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0