Fullt upp!!


Hej hopp!! =)

Jag e så dålig på om blogga nuförtiden alltså.. Tråkigt för jag gillar ju verkligen o blogga så man kan läsa tillbaks på vad man gjort o så..

Men har verkligen inte haft tid till det. När jag väl fått tid över så har jag inte orkat.. Man har så mycket grejer för sej nu om dagarna känns det som, vet inte vad vi gör egentligen. Allt o ingenting! =)

Denna veckan kommer bestå av o bara njuta med min lille fis då som vanligt men utöver det så blir det promenader, styrketräning på gymmet o förbereda allt för min födelsedag på lördag!! Woohoo, ska bli så kul! (inte o fylla år alltså)
Men nu när man inte går ut så mycket  längre så uppskattar man ju det på ett helt annat sätt o det e såå myckt roligare. Så på lördag så blir det tjejpartaj här hemma. Ska bjuda på lite mat o vin, sen korkar vi upp resten av vår goda dricka o värmer upp härhemma innan vi ska åka in till Kallekrona för en runda på Nivå o sen Statt!
O det bästa med allt e ju att jag får fira kvällen med alla goa flickor som jag tycker så mycket om!!

Dion ska sova hos sin famror o farfar med sin pappa.. Men det ska nog gå bra!

På fredag kommer min kära syster o min underbara systerson ner o från Sthlm o hälsar på. Dom ska stanna tills på tisdagen efter sen, ska bli så roligt!! Saknat dom så ju!! <3

Så den här veckan lär det väl inte bli så mycket bloggande heller antar jag.. Så nu vet ni varför jag e så dålig på o uppdatera här iaf!

Ha en bra vecka o hoppas ni njuter lika mycket av vårvärmen som vi gör! ;)

Tata

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå tjejen!

Jag skrattar ihjäl mig av dessa intriger på Varuhuset... så mycket 80-tal så det är sjukt! Men det är ganska intressant och kul och det gör att tiden går lite fortare=)) .. man har glömt väldigt mycket!



Jag har utmanat dig på min blogg, gå gärna in och kolla om du antar den =)



Kram

2009-03-31 @ 14:07:55
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0