Härlig dag!!

Idag tittade solen fram igen ju.. Den kanske hörde när jag klagade igår? =) Såå härligt!!

Först idag har vi busat runt här hemma.. Dion kryper ju runt som en galning här nu så man får ju springa efter o kolla vad han hittar på. Men idag var hans rum mest intressant o därinne finns ju inget han kan göra sej illa på så jag lät han vara där lite själv så satt jag utanför o tittade in.. Tror han tyckte det var spännande att han fick krypa in där själv o plocka med allt utan att mamma var där.. För han märkte ju inte först att jag satt där utanför! =) Annars brukar han krypa till alla ställen där han inte får vara, ska pilla på sladdarna o eluttagen o då kommer ju jag alltid o tar bort han. Men nu fick han sticka iväg på upptäcksfärd helt själv... =)

Efter ett tag kunde jag inte låta bli o gå in o ta lite kort på han. Som ni kanske förstår så går vår kamera varm här hemma o har gjort sen dagen han föddes, man kan inte låta bli.. =)

Såhär kommer lite bilder..















Mitt lilla charmtroll!! <3

Sen när Dion ätit så gick vi ut på promenad alla tre, gick upp till mamma o dom oxå. Skulle egentligen gått till lekparken som ligger vid mammas o deras men fisen somnade i vagnen såklart! =)
Han fick ligga kvar ute på mammas o deras altan för han sover ju alltid så gott därute o visst gjorde han det även idag.. Nästan 2 timmar! Härligt!!


Vi stannade där ett bra tag o käkade o så... Blev kåldolmar, sås o potatis. Jättegott! O Dion
oxå att det var jättesmaskigt!

Imon ska vi storstäda när vi vaknat sen ska vi ut o gå en runda o sen upp till mamma o dom igen på fredagsmiddag. Myspys!

Nu ska vi kolla på Quantum of Solace, James Bond filmen. Sen blir det sängen!

Tata


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka underbara bilder och vad fin han är er lilla Dion! Han växer så det knakar!!!

Ska bli så kul att följa er här på bloggen!

Stor kram

2009-03-12 @ 21:25:26
URL: http://saranb.blogg.se/
Postat av: Helena

han är ju så söt och har han sen colaste luggen eller vad ? SVAR: JA ! :) kramar

2009-03-13 @ 23:08:07
Postat av: Sofia

Hahah ja Helena visst har han! =)Växer spm gräs däruppe på huvet o mindre snabbt på sidorna,haha!

2009-03-14 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0