Helt jäkla underbart!!


Jaaa, det e 7 grader och sol ute!!! Sååå underbart!! Var borta och handlade innan o det var så skönt, vill bara ut o njuuuta va det nu!
Men Dion sover så jag får allt vänta lite till.. =)

Men så fort han har vaknat så blir det Ekenäs rundan! Haha vet att vi jämt går den men finns inte så många andra bra rundor här o den tar 2 timmar o det tycker jag e lagom för då e man sådär härligt trött i benen efteråt!

Dagens bilder på min ögonsten..





Och sen sist men inte minst...
STORT GRATTIS TILL JOCKE & LINDA SOM FICK EN LITEN MÅNS IGÅR. OCH TILL MILTON SOM BLEV STOREBROR! =)

Min söta lilla styv-kusin!!! =)

Ha de gott i solen idag!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter skönt med en tvåtimmars promenad. Tyvärr regnar det för fullt här på ön idag men jag får leva av all energi jag fick igår av solen... Idag blir det att stanna inomhus.



Stor kram

2009-03-17 @ 13:23:59
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0