Sovit borta!!


Igår sov Dion borta för första gången själv....  Ja, eller borta o borta.. Han sov hos mamma & Thomas! =) O det var tufft kan jag tala om, iaf för mig! Haha!
Vi var ju hos dom på fredagsmiddag som vanligt igår o det blev lite sent & Dion låg o sov så gott i resesängen som mamma har köpt för sina barnbarns skull. VIlle inte väcka honom & mamma har ju tjatat så länge på oss att han ska sova över där så igår fick "hönsmamman Sofia" ge sig! =)
Men det hade gått jättebra och vi sov ända till 12 idag!!!!! Det ni, det är riktig lyx ju! ;) Jag gick upp till mamma o dom vid halv 1 när jag vaknat. Fick en gosig kram när jag kom sen ville han inte släppa mig.. O det kändes underbart kan jag lova. Att han iaf har saknat sin mamma!

Blev en promenad på nästan 1 timme på dagen där, sååå skönt väder och jag fick vårkänslor!! Det luktade vår o det e ju bara så härligt! Hoppas, hoppas, hoppas att det e dags nu och att vi slipper kylan o mer snö!
Jag kände att det började svartna för ögonen när vi gick vår runda hem från mamma o dom. Sådär som jag brukar få innan min migrän kommer.. Usch, är så obehagligt! Så när vi kom hem så blev det en tablett och sängen för mig 1 timme. Det hjälpte för sen var det borta! Upp & lagade spaghetti o köttfärsås, smaskigt! Sen klädde jag på mig & Dion för ännu en promenad.. Blev ekenäsrundan, såå skönt. Och Dion sov 1 timme av den 2 timmar långa rundan. Då stoppade jag lurarna i öronen och lyssnade på musik, kunde inte bli bättre! ;)

Nu ikväll laddade vi upp med massa godis här och sen har vi tittat på melodifestivalen...
 Men hallåå, vad hände??? Där trodde man ju att Måns, Alcazar eller Caroline skulle vinna.. Men neeej, där kom nån som jag inte ens kommer ihåg att jag hört låten innan in och bara vann alltihop! Hahah.. men jag tyckte det var lite kul. Nästan lite "The underdogs" win! Me like! =) Även att låten kanske inte var nån höjdare, men, men..

Imorgon ska vi & bada i varmbassängen på Tarkett, myspys. Och min lille fis älskar ju att bada, så vet nån som kommer vara i extas imon! :)

Har bäddat rent i sängen och det finns inget skönare än att krypa ner i sängen då.. Så det ska jag göra nu!

Natti natti på er!


Hittade en härlig sommarbild från Öland förra sommaren.. Dion ligger gott i skuggan! Åh, vad jag längtar till solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0