Var e våren??

Jag är så trött på det här vädret nu alltså!!! Har ju verkat som våren varit på väg några gånger nu o då har man ju blivit så glad.. Men det håller typ i 2 dagar sen kommer det antingen regn eller snö och blir grått o trist!  Var e våren?? =(

Idag har dagen gått såå snabbt.. har inte gjort så jättemycket egentligen men ändå har dan bara försvunnit! Först var Dion ute på nästan 2 timmars promenad med sin pappa i förmiddags. Då passade jag på att ta en lååång, varm dusch, la på en ansiktsmask o bara njöt av "lugnet" en stund! =) Skönt att få göra det ibland!

Senare efter Dion ätit middag så gick han o jag ut.. Vi gick o handlade sen gick vi en liten runda. Grått o trist ute men ändå frisk luft så var skönt! O han somnade gott i vagnen som vanligt. Han älskar ju verkligen att åka vagn o bil med, när det vibrerar sådär så somnar han snabbt! =)

Inget kul att ta kort i detta vädret men några bilder blev det iaf...







O sen somnade han gott lille fisen..



Idag åt vi fisk & skaldjurs soppa med tonfisk i till middag o Dion hade redan ätit annat men fick smaka lite.. Ååh, vad han gillade det!! Blev ett gallskrik när jag tog bort skeden. Så var bara att sätta han till bords igen o ge han en egen tallrik så han med fick äta med oss.. o även han åt det med lite bröd till! Hahah stora pojken, ska vara med överallt o göra som oss!

Nu sover fisen gott o jag sitter här o knaprar morötter. Försöker ju sluta äta godis under veckorna för jag äter alldeles för mycket godis och sötsaker o har 5 kg till jag vill gå ner. Får se hur länge jag klarar det! ;) Min kusin och jag försöker pusha varandra, hon fick oxå barn för lite sedan o har 10 kg kvar som hon vill gå ner till 1 juni. Så e kul o kunna stötta varandra!
Jag älskar ju o träna o sånt men det är sötsakerna som e min stora "last" ! =)
So wish me luck! ;)

Nu blir tv:n o bara lata sej i soffan innan man ska sova!

Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0