5 maj!

Usch, vad dålig jag varit på att uppdatera senaste dagarna!
Men har varit rätt fullt upp här o sen har jag inte riktigt haft orken lr lusten att sätta mej ner o blogga.. Tro det lr ej men har knappt suttit vid datan. haha o det e konstigt för att vara mej! =)

I helgen blev det mer mys och picknick ute, även hemma hos Valons syster i lördags o åt god mat o satt ute på deras altan o njöt av solen. Sen på kvällen så åkte jag, Jessika & Emma in till kära Johanna i K-na. Hade jättetrevligt hemma hos henne!

Har inte orkat lägga över bilderna från kameran ännu men här kommer några iaf, bara för att det alltid är roligare att läsa en blogg med bilder! =)


Johanna & jag! Haha tyckte denna var så rolig!


Jessika & jag i bilen på väg in..



Avslutar med en bild på mina favortikillar!! <3


Dion e 2 veckor där.. mini-killen! O Melker e ju då 3,5 månad..  Kusinkärlek!! <3

Blir en innedag idag då.. Såå trist, hatar regn!!! Men bara o göra det bästa av situationen o göra en mysdag av det hela.. Hoppas bara att min son inte blir alltför uttråkad o rastlös här inne, han har ju en tendens o bli det! =)

Ha en bra dag i regnrusket!

Tata


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni såg ut att ha skoj du och johanna iaf.. :-)

2009-05-05 @ 12:51:23
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: johanna o noah

yes kommer in här nu vettu=)

får synas snart igen!!! o så får du höra av dig om det e ngt!

pyss o kräm ;)

2009-05-06 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0