Bara för att jag måste!

Jag orkar verkligen inte blogga egentligen.. Men gör det lite snabbt bara för att jag måste! =)

Glömde kameran hemma idag igen så inga bilder blir det heller.. tråkig jag e idag va? =)

Jag & Dion har iaf varit uppe vid skogsgårds skolan hela dan med Valons mamma,systrar, barnen o några till. Finns en stor gräsmatta där o en kul lekplats för barnen så var perfekt o sitta där. Både fika o mat hade dom med sig så behövde inte ens gå hem o käka. Perfekt ju! =) Kom hem lite efter 18 o då var det bara att packa upp allt, tvätta av Dion, på med pyjamas, lite mys i soffan sen välling o sovdags. Han var såå trött efter allt bus! Men det e bra!

Jag är oxå sjukt trött nu.. men ska upp till Cassandra en runda. Alek e inte hemma och Jessica & Anita e där med så blir lite kaffe o skitsnack kan jag tänka mej! Alltid trevligt! =)

Ska svira om till min mysdress nu sen ska jag nog ta cykeln dit innan jag somnar här!

Ha en bra kväll!!


                                                "If I could turn back time.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0