Bilder!

Heej hej!! =)

Jag ber om ursäkt ännu en gång för min dåliga uppdatering!! Men har varit full rulle varje dag här senaste tiden, så har faktiskt inte haft tid! Men nu har jag iaf fört över alla bilderna från kameran så lägger bara in dom för orkar inte sitta o skriva allt vi gjort sen sist!

En bild från Sthlm.. Melker min underbara systerson/gudson!! <3


Jag & min fina gammelmormor!! Finns inga ord för hur underbar & speciell denna människan e!! <3



Vi grillade med fam. Nilsson/Radovanovic förra veckan.. Här e Cassandra & Vanessa från den kvällen!


Dion med sin pappa, samma kväll!


Dom var uppe o fikade hos oss i huset en dag med.. Nessan & Dion!


sötisar!


 Cassandra & Vanessa på vift!



Lite bilder från vår Stockholms resa med såklart!! =)

Hahahaha Jesicca, skrattar varje gång jag ser denna bilden! 




Vår kock! Anita lagade jättegod mat till oss första kvällen..


O min kära Hulta-Bultis kom oxå! (she's on a mission here..;)


Taggade för lite utgång..


Mission completed! =)


Fina flickor!













O lite från konserten med ju....










 
Sjukt bra konsert!! Det tackar vi Beyonce för! =)


Har så mycket bilder men orkar inte lägga ut mer nu.. så det här får duga!

Ska kolla ett nytt avsnitt av Desperate Housewives nu sen ska jag nana kudden..

Tata

                                                 "A dream is a wish that your heart makes.."  J

Kommentarer
Postat av: johanna o noah

vill me festa me er! o hur går det med missionet för mig då=P hahaha.

nu saknar vi er massa massa! kom till stauuun! <3

2009-05-25 @ 18:55:35
URL: http://joandno.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hahahah jesicca e ju klart bäst på den bilden!! hahahhah överlycklig för att dagen äntligen var kommen vet du.. hahahhahaha

2009-05-26 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0