En riktigt bra dag med Memme & Lilli!


Dagen började med att min kära kusin Emelie hade ringt och skickat sms o undrade vad vi skulle göra idag.. Så hörde av mej till henne direkt för ville ju inte dom skulle hinna göra upp andra planer.. Så vi bestämde iaf att vi skulle upp till mamma och umgås där. Jag & Dion gick upp och Memme o Lilli kom efter en stund. Mamma hade köpt nybakta frallor o kusse hade med sej en smaskig fläta, så blev lite fika först. Vi satt ute för var så varmt o skönt.. Sen behövde sysslingarna sova så vi bestämde oss för att gå en runda. haha vilken promenad det blev, Dion somnade ganska snabbt, bra tänkte jag.. Men vaknade efter typ 10 min o vägrade somna om, han låg bara o flinade o fjantade.. haha sötunge! Lilli vägrade sova först men till slut efter mycke om o men så slocknade hon o sov så gott! Vi gick lite fel o hamnade uppe i skogen, klättrade typ runt ett berg med vagnar o svettades o var törstiga, haha kunde inte mer än skratta. Vi hade bara tänkt gå en liten runda men var nog borta 1,5 timme typ.. 
Var lika kul som vanligt att träffa dom iaf och Lilli e ju så underbart söt så det finns inte!! Min kusin oxå såklart! <3

Lite bilder från dan...

Gungade lite hos mormor, men var mest intresserad av sina sandaler.. =)


Min vackra kusin & hennes underbara Lilli!




Mamma! <3


Dion & Lilli!








Tack för en mysig dag, får vi göra om snart igen!!


Nu är allt färdigpackat här.. Imon bär det ju av till Sthlm, har ont i magen nu och e nervös. haha vad töntig man e egentligen, men känns som jag ska åka jättelångt bort från min lilla älskling och att vi aldrig mer kommer ses lr nåt. Pussade han så mycket innan han skulle sova och hoppas på att han vaknar tidigt imon så jag hinner pussa lite till då, hihi! MEN, ska ändå bli skitkul o få åka iväg såhär, en riktig brud-resa! Ska bara gå o fixa lite med "matsäcken", haha.. Köpt frallor o lite så, för vi åker ju redan 6,30 härifrån så vi ska ta med oss o käka frukost på tåget istället!

Nåt som jag oxå ser framemot massa med resan e ju att jag ska få träffa dessa två finingar:

Min underbart goa lilla systerson, Melker!


Min vackra syster!

Ska träffa dom på onsdag och då ska vi åka o hälsa på vår gammel-mormor. Guud, vad jag längtar!!! Inte träffat henne på 4 eller 5 år. Hon är 97 år och världens goaste och roligaste!! Nu har hon blivit lite dålig tyvärr och är inlagd, visst hon är gammal men känns ju lika ledsamt och tungt för det när hon blir inlagd.. Men ska ge henne världens största & längsta kram för har saknat henne sååå mycket o ska bli så kul att träffa henne igen! <3

Jag ska försöka va duktig o ta många kort dessa dagarna.. Sen e jag tillbax här om några dagar igen o uppdaterar allt smaskigt från resan.. =)

Ha det gott!!

Tata

                                               "Is the destiny a bridge to get to the one you should be with?"

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vilka underbara bilder du lagt ut! Ni har verkligen två riktiga sötnosar!



Ha en underbar semester i Stockholm och röj på =))



Stor kram från oss i Visby

2009-05-16 @ 12:03:23
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0