Feber o allmänt hängiga!

Har inte så mycket kul att skriva.. för vi e inte på topp härhemma! Dion har fortfarande lite feber, stackarn.. Men han e ändå glad o fjantar som alltid, skönt det iaf! Han sover dock mer, men det e ju bara bra. Bara sov bort febern!! Hoppas han inte e sjuk på sin födelsedag bara.. På söndag kl.12.40 för 1 år sen så föddes min lilla ögonsten, den lyckligaste dagen i mitt liv!! Så det ska vi fira med ett stort födelsedagskalas i brunnsparken kl 14 på söndag med släkt och vänner.. Lite grillning och spel o sen blir det tårta o kaffe. Enkelt men kommer nog bli så mysigt!! Kul att samla ihop släkt och vänner oxå, man får passa på när man kan! ;) Min pappa o dom kan ju inte komma, trååkiigt. Men vi ska fira tillsammans helgen efter istället så de gör inget! =)

Igår var vi inne i Kallekrona, först Vedeby o sen stan en snabbis... På jakt efter sista födelsedagspresenten till fisen. Hittade både ute i vedeby o på BR i stan. Så nu e allt klart!! Synd han inte förstår så mycke för annars hade han nog blivit såå nöjd! =)

Idag ska vi ut till Senoren, till morfars sommarställe. Mamma & Thomas gifte sej på flygplatsen på väg ner till Turkiet (har nog glömt skriva det innan) Blev ett dubbelbröllop med Micke (Thomas bror) & Lena. Var på tiden! ;)
Så nu har iaf morfar & Gullan, mormor & Roland, Micke& Thomas föräldrar och Lenas föräldrar ordnat en överraskningsmiddag för brudparen ute på senoren.. O vi barnen då med såklart! Men blir bara ut en liten runda för oss, Vill inte vara ute o ränna när Dion inte e riktigt frisk! Ska bli trevligt!!

Imon blir det säkert massa stress, handla det sista inför kalaset. Jag ska baka egna tårtor.. Vill ju ha äkta hemmagjorda jordgubbstårtor för det e sommarkänsla över det och det e ju bara sååå gott! Så blir nog inte så mycket tid till bloggning varken imon eller på söndag.. men återkommer med bilder från kalaset sen!

Nu ska jag vila en liten stund, försöka vila bort min irriterande huvudvärk som suttit i i några dagar nu. Sen får jag nog allt hoppa in i duschen, även om jag gärna sluppit det idag o gått runt o njutit av att vara en slusk! Sen ska jag springa ner på stan o hämta en bikini som jag lagt undan.. Blev så förälskad i den o den satt faktiskt rätt bra med o då måste jag ju bara köpa den för jag hittar aldrig en som sitter bra, har nog inte trivts o visa mej på stranden på flera år för jag känt mej så obekväm i det där jäkla badplagget vid namn bikini.

Nähe, en huvudvärkstablett nu sen blunda en stund..

En bild på det vackraste jag sett får ni idag! <3

"Dont mess with me, ok!" =)


Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0