Föörlåååt!

Hahaha jag har skrattat så åt dessa bilderna från vår Sthlms resa så måste bara dela med mej av dom.. Förlåååt Cassandra & Jesicca!! Hehe, fast så ledsen e jag ändå inte, njuter ju en del av detta såklart! =)

Vi e inte dom mognaste hönsen i hönsgården.. men, men såna e vi, inte mycket o göra åt! =)

Och om ni undrar vaför dom duschar tillsammans så... fråga mej inte! Spara på vattnet var det va? hahaha!

Varning för Blottaren!!!



Cassandra var ju tvungen o fota mej när jag satt på mej min fina pj med hängröv och skulle krypa till kojs när resten skulle ut o partaja!! E man pensionär så e man! =)


En glad pensionär e jag iaf! =) ( kan ju tillägga att jag skulle upp vid 7 dagen efter för o åka hem, därav pensionärsvarningen!)


Haha, ja säger det igen.. vilken kul resa det var. Många skratt och tur vi alla ligger på samma omogna nivå! =)

"Vila lite, sova en stund!"  =D

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahhahahaha vilket vackert inlägg :D

Jaaa mogna som få ;)

2009-06-06 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0