Fredagen den 8:e maj!

E sååå trött idag egentligen. Dion har inte alls sovit bra inatt, vaknat varje halvtimme typ o vänt o vridit sej.. Nåt som inte e rätt då ju för han sover alltid så bra annars. Magknip, fler tänder, växtperiod? Ja, nåt av det lär det ju va.. Han har iaf sovit mellan oss, vilket har varit riktigt mysigt eftersom han aldrig gör det.. men samtidigt trångt o mindre trevligt när man helt plötsligt hade en fot ansiktet, haha!

Iaf så hoppade jag in i duschen o klädde på mej för o gå ner till arbetsförmedlingen, jag har nog kommit på vad jag vill göra "med mitt liv" äntligen.. haha. Eller har börjat tänka lite logiskt och sluta drömma, man har ju en en annan liten människa att tänka på nu och vill att han ska ha det bästa o få det så bra som möjligt. Så då tror jag att detta kommer bli bra faktiskt! Får skriva mer om det när jag vet om jag kommer in på utbildningen osv... Håll tummarna!!

Ska laga lite käk nu, sen ska vi ut o gå... Har inte varit ute så mycke senaste dagarna pga regnet så blir en långpromenix idag och så får Dion sova i vagnen med.
Sen ska jag & Dion upp till min moster och kusiner ikväll och äta lite gott där, hon e alltid så duktig o gör massa smaskiga saker så det ser jag framemot med spänning! =)

Imon blir det Nättraby, Pappa o dom e nere över helgen. Whiiiii, saknat dom massa!!!! Middag hos farmor o farfar med!

Nu måste jag sätta igång här...
Ha en bra helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0