Greys anatomy!

Aaaah, sitter här o lipar som en stor bebis. Haha då menar jag verkligen lipar!!

O ännu en gång e det pga Greys anatomy... Av alla avsnitt o alla säsonger så har jag nog gråtit mej igenom 90% av dom. Hur kan man skriva så bra manus?? Finns nog ingen bättre serie alltså, love it!!

Men detta avsnittet var ett av det bästa!!! Jag laddar ner så det har inte gått här i Sverige än men kommer nog snart här för tror inte jag e så långt före... Usch så sorgligt o så romantiskt samtidigt!!!

Snyft, snyft..

Nu ska jag in o snyta mej o tårka tårarna, haha.

Sen krypa ner i min säng..

Natti natti

                                                               " It looks brighter now.. I think it's gonna be alright!"

Kommentarer
Postat av: johanna o noah

TOOOKIS!

2009-05-09 @ 10:48:55
URL: http://joandno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0