Heeej heej!!

Har faktiskt en ursäkt att jag varit så tråkig o inte bloggat på länge...

...Samma dag som jag kom hem från Sthlm så var det bara hem och packa om väskan sen stack vi upp hit till mammas o deras hus. Dom e ju i Turkiet så vi har bott här i snart 1 vecka nu, sååå skönt o vi njuter för fullt av huskänslan!!
Imon ska det flyttas hem igen, saknar min säng men saknar verkligen inte lägenheten så känns lite trist!

Iaf så kommer jag lägga in bilder från den underbart härliga och roliga Sthlms resan och från dom senaste dagarna när jag kommer hem!

Just nu e jag bara helt slut i huvet o kroppen.. Innan ikväll så ramlade Dion o slog sej sådär "riktigt" för första gången. Det blödde jättemycket från munnen och han grät som han aldrig gjort förr o var nästintill otröstlig. Det kändes i hjärtat kan jag tala om och efteråt när han somnat släppte alla spänningar och oron och jag fick huvudvärk av allt! Usch, min lille bebis.. Jag vet att du kommer slå dig många kommer framöver och det är väl bara att försöka vänja sig men gud vad ont det gör i en att se den man älskar mest i hela världen ha ont och blöda. Jag måste nog tuffa till mig lite om jag ska klara av de närmsta åren!

Men det viktigaste är att han mår bra nu och han bet sej bara i läppen eller nåt därav att han började blöda. Så han slog inte i tänderna eller nåt värre!
Underbara, vackra unge.. skrämmande att man kan älska nån så mycket som jag älskar dig!! Mamma ska försöka skydda dej så gott det går i framtiden! <3

Nu blir det snart sängen för min del oxå..

Natti natti!!


                                                                              "so far but still so close..."


Kommentarer
Postat av: johanna o noah

har saknat dig me ju! welcome back to blogget =)



uuush, stackars lilla dion! o förstår hur on i hjärtat du måte haft... men tror man blir tuffare me tiden...



kram från oss

2009-05-20 @ 10:21:46
URL: http://joandno.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, det är verkligen inget kul att se den man älskar mest av allt ha ont... det gör så ont i en själv att man bara vill försvinna!



Ge Dion en jättekram från oss!

2009-05-20 @ 19:09:55
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0