Hej, hej.. hemskt mycket hej.. =)


Aaaah, jag dör snart av magont!!! Var sjukt godissugen för några timmar sen, sådär jobbigt sugen att jag nästan dreglade som en sankt bernards hund bara av tanken av godis.. Skickade ner ett "sändebud" för o köpa en megapåse  lösgodis till mej. Jag fick min påse o nu efter o ha verkligen tryckt i mej alltför mycket, ca 4 bitar kvar i skålen ( som snart kommer ligga i min mage oxå, för dumt o spara dom ju) så mår jag såååå dåligt!!! Hetsätning på hög nivå här eller vad? Haha usch!
Jag e ett godisfreak o när suget kommer så blir det såhär, vaaarje gång o jag lär mej aldrig! Jaja, e väl bara o stå ut här en stund tills magonten lagt sej lite.. sen trycka i sej dom sista bitarna, haha för tro mej det kommer jag göra om ca 10 min!

Idag har vi varit ute o åkt en runda.. Varit så tråkigt väder ju o blev trött på o sitta hemma. Blev en runda till min mamma, sen hämtade vi Valons mamma på jobbet, sen körde vi lite.. Bestämde oss till slut för o beställa mat från Ronneby kebaben, underbart gott! Hämtade maten o åkte hem..
Haft Labi på besök här sen.. Dions gudfar! Lite kaffe o skitsnack.. Alltid lika trevligt!
Valon o Labi gick för ett tag sen, dom skulle kolla fotboll. O jag får ligga här i lugn o ro, vilket jag absolut inte har nåt emot!

Dion var sååå trött så fick lägga han redan kvart över 6 idag. Han somnade som en stock med välling flaskan i munnen typ! Det e nog vädret för han sov sjukt länge igår på dan me..
Får hoppas han inte vaknar alltför tidigt imon nu bara..

Jag har laddat ner en film här nu.. ska kolla på den sen ska jag krypa ner i en renbäddad säng, aaah e så härligt. Sover alltid 10 gånger bättre då!


Ha en mysig kväll!!

Tata


                                                                                            "I regret it everyday..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0