Idag är ingen vanlig dag...

... för det är Dions födelsedag!!!!! Hurra, hurra, hurra!!!

Idag har min lille älskling fyllt 1 år.. Och vi kunde inte fått en bättre födelsedag! Tack till släkten & alla goa vänner för en jättemysig dag & alla fina presenter. Vet inte riktigt än hur vi ska få plats med allt! =)

Vår dumma kamera la ju av efter typ 10 min så blev knappt några bilder.. men Johanna var snäll o tog massa med hennes kamera som hon ska mejla mej sen. Så lägger in bilder från kalaset när jag fått dom!

Däremot blir det från när vi firade mamma, Thomas, Micke & Lena i fredags.. "surprise-partyt" ute på morfars sommarställe på senoren..

Brudparen!


Jag e inte alls linslus eller så.. =)


Mamma, Dion & Thomas!


Morbror, kusiner & mammas bakdel! =)


Lite mingel...


Valon, du e så bildskön! =) Lyckas alltid.. haha!




Valon går runt o tar lite kort på utsikten.. =)


E verkligen jättemysigt därute!


 Det var allt för idag gott folk!!

Kommer däcka som en klubbad säl efter denna dagen.. Men med ett leénde på läpparna för att den varit så bra!

Tata


Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Ett stort grattis Dion från oss! Vi skickar en STOOOR KRAAAM i efterskott!



Jag antar att du hade en toppendag! Hälsa mamma!

Stor kram från Visby

2009-06-01 @ 10:44:58
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0