Lovely day!

Dagen började med att vi packade in oss i bilen o körde mot leklandet, där var ju pappa o alla.. Blev 2 timmars bus o lek där. Dion älskade det, även att han e lite för liten för det än så var allt såå spännande o kul! Så får bli en tripp dit snart igen.
Sen åkte vi hem till farmor o farfar en stund, blev lite mat där för Dions del o busade med sin gammelfarfar igen.. Pappa o dom kom oxå efter en stund o efter massa kramar o hejdå så åkte vi vidare mot Hasslö. Mötte mamma o dom på vägen. Alltså guuud vilka goda pizzor o det e ju livsfarligt med pizza-buffé, man äter ju som ett djur.
Var jättemysigt o äta där allesammans iaf.. O mamma o dom hade ju en liten hemlighet som vi fick veta! Får inte säga nåt än för dom men snaaart! Hihi!

Kom hem för en stund sen här o ligger typ helt orörliga o proppmätta.. Dion e oxå helt slut så ska lägga han snart.

Dumma jag glömde kameran idag när vi gjort massa kul o mysiga grejer! =(

Imon blir det bara mys med min finaste ögonsten, ska gosa sönder han för på tisdag morgon åker jag ju till Stockholm med brydarna!! Kommer sakna Dion så mycket, har ju aldrig varit ifrån han flera dagar så.. usch, usch.. Men ska ju självklart bli superkul att få åka iväg med tjejerna. Man kommer nog bättre när man väl kommer upp till huvudstan! =)

Ha en bra söndag!!

tata

Kommentarer
Postat av: johanna o noah

så mysigt, o fina bilder! jag har ju inte vatt inne på länge över huvud taget.. får väl in o skriva av mig lite nu då... =P

2009-05-11 @ 20:19:15
URL: http://joandno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0