Mysdag i solen o brudhäng! =)

Dagen började med ett besök på bvc.. var dags för ännu en spruta för Dions del. Det gick bra, lite ledsen i nån minut bara! Tråkigt nog fick han lite feber nu ikväll bara.. han har klarat sej utan det dom andra gångerna ju så vi trodde de skulle va lugnt nu med. Men det e ju vanligt att dom får det o brukar ju isf va borta dagen efter!

Efteråt gick vi upp till Håkans o åt frukost på uteserveringen, såå härligt o var sjukt varmt ute redan då! Gick därefter vidare tull affären o handlade lite fika grejer o sen hem.. Gav Dion mat och packade ner allt fika, sen gick vi ner till brunnsparken. Dion somnade på vägen ner så vi la oss på filten därnere o bara njöt av solen. Vilket väder det varit idag, känts som sommar verkligen!! Haft en jättemysig dag i brunnsparken med massa bus o mys!





















Jag bombarderar med bilder på min lille fis, men så e det när man e stolt mamma.. Man kan inte få nog! =)

Det har hänt så mycket grejer på senaste veckorna här bara med denna underbara lille kille. han har blivit så stor och vuxen på nåt sätt. Gått från bebis till pojke! Måste säga att detta är bästa tiden hittills, eller ja alla stunder har ju sitt men just nu e det så kul. Skrattar hela dagarna åt alla påhitt, nya "ord" och tonlägen och blir ständigt förvånad av hur smart denna lille varelse är! Älskar dig så mycket Dion, du e det bästa och underbaraste som finns! <3

Kvällen har tillbringats hos Sarah.. Hon har fixat håret på en tjej så jag, Anne & Ida har med spänning följt detta och det blev såå fint!! Lite brudhäng med massa "skitsnack" e alltid trevligt! Dion var med oss en stund först, men han började bli lite hängig redan där så gick hem o lämnade han hos sin pappa. Sen kom ju febern så var inte så konstigt att han inte var på topp!
Blev ju en del bebis-snack för Ida e höggravid o satt där med sin fiiina mage (nästan så man saknar sin lite) o suckade.. haha. Hon har gått över 4 dagar så hon var rätt trött på det! Vilket e förståeligt, vet ju själv hur trött man var på det i slutet! Men jag tycker hon kan "knipa" till på söndag så det blir på Dions födelsedag, hihi hade ju varit lite coolt! Men det tyckte inte hon.. Helst idag för hennes del! =) Så snart välkomnar vi lille Alwin (vilket e ett av mina favvis namn) som han ska heta i gänget!! Kuuul!!

Har ont i magen, vilket jag haft sen i söndags o kan knappt äta för då blir det ännu värre.. så nu ska jag  gå o krypa ner o hoppas det e bättre imon för då ska jag på möte med studie/yrkesvägledaren. Hoppas på den där utbildningen ju, så håll tummarna för mej!!

Natti natti!

Tata

Kommentarer
Postat av: Sara & Wilmer

Vilka underbara bilder på din sötnos! Det ser helt fantastiskt och mysigt ut i Brunnsparken!



Ha en skön dag!

kram från oss!

2009-05-27 @ 10:09:30
URL: http://saranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0