Flytt på g...

Jag är fortfarande dålig på att skriva här.. Men har verkligen tappat blogg-lusten! =(

Men får väl skriva ner några rader här nu innan jag ska krypa ner i sängen.. Yr i huvudet, jätte obehagligt. Så känner att jag bara måste gå o lägga mig! Hoppas bara inte det är en inflammation i balansnerven IGEN.. Det känns lite så och det orkar jag verkligen inte med!!

Mycket som händer i vårt liv nu.. stora förändringar som jag inte vill gå in på just nu. Men flytt på g snart iaf, om 12 dagar för o vara exakt! Jag ser verkligen framemot det kan jag säga!

Dion har skolats in på dagis och imorgon är hans första "riktiga" dag.. Han ska bara vara där mellan 9-12 nu första tiden så det känns skönt. Man har ju lite separationsångest kan jag tala om.. Mes mamma som man e! =) Men han trivs som fisken i vattnet, han är ju så utåtriktad och inte det minsta blyg.. Så no problemos!

Imorgon kommer min kära syster o fina systerson Melker ner och hälsar på. Dom ska stanna till på torsdag, ska bli så kul!


Nej, får gå o lägga mig nu.. Känns inte bra alls i huvudet! :S


Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0